Día de la muerte digna de Galicia (domingo)

Prensa DMD

Detalles del evento
  • Fecha:
  • Lugar de encuentro: Praia das Furnas – Praia das Furnas (Porto Do Son)
  • Categorías:

Benquerido/a amigo/a:

A fin de semán do 11 e 12 de Xaneiro, celebraremos no Porto do Son os actos que conmemoran o Día da Morte Digna en Galicia.

Este ano, máis que outros, temos interés en que a asistencia sexa o máis numerosa posible, xa que ademáis de conmemorar o pasamento de Ramón Sampedro, queremos facer público que a Xunta de Galicia está incumprindo as súas obrigas no que se refire á difusión da chamada Lei de Morte Digna. É máis, está a poñer impedimentos a que se rexistre o noso modelo de Testamento Vital, malia que este adecuase á legalidade vixente.

Esta circunstancia fai más necesaria a vosa presenza que en anos anteriores, polo que nos gustaría que nos acompañrades e dérades difusión aos actos programados na medida en que vos resulte posible. Os actos aparecen no cartel anexo:

  • O sábado 11, a partir das 11 da mañá, estaremos cunha Mesa Informativa no Mercadillo de Ribeira.
  • Pola tarde, ás 17 hs., na Casa da Cultura de Xuño, organizamos unha Mesa Redonda na que participarán Leonor Estévez, Ascensión Cambrón e Loren Arseguet, respectivamente socia de DMD Barbanza, presidenta DMD Galicia e Directiva de DMD Federal.
  • O domingo 12, ás 13 hs. na Praia das Furnas, en Xuño, terá lugar un acto de lembranza de Ramón Sampedro, cando se cumpren 22 anos do seu pasamento.

 


 

Estimado/a amigo/a:

El fin de semana del 11 y 12 de enero celebramos en Porto do Son los actos que conmemoran el Día de la Muerte Digna en Galicia.

Este año, más que otros, queremos que la asistencia sea lo más numerosa posible. Además de conmemorar el fallecimiento de Ramón Sampedro queremos hacer público que la Xunta de Galicia está incumpliendo sus obligaciones con respecto a la difusión de la llamada ‘ley de Muerte Digna’. Es más, está poniendo impedimentos para que se registre nuestro modelo de Testamento Vital, a pesar de que se adecúa a la legalidad vigente.

Esta circunstancia hace vuestra presencia más necesaria que en años anteriores. Nos gustaría que nos acompañes y des difusión a los actos programados (puedes verlos en el cartel adjunto):

  • El sábado 11 de enero, a partir de las 11:00, estaremos con una Mesa Informativa en el Mercadillo de Ribeira
  • El sábado 11 de enero, a las 17:00, organizamos una Mesa Redonda en la Casa da Cultura de Xuño. Participan Leonor Estévez (DMD Barbanza), Ascensión Cambrón (presidenta de DMD Galicia) y Loren Arseguet (de la directiva de DMD Federal)
  • El domingo 12 de enero, a las 13:00, en la Playa das Furnas, en Xuño, tendrá lugar un acto de recuerdo de Ramón Sampedro, cuando se cumplen 22 años de su fallecimiento.